Friday, December 25, 2009

ShERloCk HolMes

td g tgk sherlock holmes kat queensbay ngan yana,n ezah..fadilah je tgk cter muallaf..untuk filem sherlock aku bg 3 setengah je kot bintang..sebab cter ni boleh dikategorikan separuh bosan separuh seronok..mungkin aku je kot yang berpendapat begitu..xkisah la..jnji aku dah puaskan hati aku ni yang sebelum ni sangat melonjak2 mahu menonton filem ni..agak berpuas hati skang....

sherlock holmes

bg aku berbaloi kot walaupun arini rmai gler orang dan perlu beratur sangat pnjg demi mendapatkan 3 keping tiket..xkisah la..yg penting arini aku x buang masa dgn membuat taik mata jer..huhuhu..

untuk beberapa hari lagi menjelang taun baru aku dah tuliskan azam aku untuk taun baru..walaupun setiap taun azam aku x penah terlaksana n org nma azam pun aku xpenah knl.,sekurang2nye aku ade jgk menanam azam..

2 comments: