Saturday, February 27, 2010

3.45am

pukul 3.45 am aku still xtido..sebab kna paksa bace research utk subjek YKT 111..klu x assignment mmg xkn gerak..aku dah kekeringan idea untuk memulakan assignment aku tuh..en.idea tlg la dtg.agar aku dapat menyiapkan tugasan tersebut dgn senang hati..owh..bolehkah mau jeritttt..tp aku nk jerit kat tepi pntai..arghhhh..rindu nk g pntai n jalan2 tepi pantai..pastu jerit kuat2 macam orang kna sampuk..huhuhu..

skang ni xtido lagi..camaner mau bgn awal esok pagi untuk menguruskan badan yang sudah semakin naik ini..dah jnji ngan fadilah nak jog satu kampus..satu kampus??mampukah aku??konon2 mampu la kan..klu x mampu jalan sudah..boleh jugak la keluarkan peluh yang dah lame lemas kat dalam badan ni n meronta-ronta untuk di lepaskan..ecece..meronta la sangat..

walaupun konon2 sedang khusyuk membaca research, tapi jari2 ku yang runcing ni tetap jugak sempat menghupdate blog..hikhik..mcmaner la idea nk dtg..byk sgt teralih perhatian.ni seme gara2 internet 24hour..eh tetibe nk slhkn internet kan..xrelevan..pdhl boleh je nk elak..huhuhu..
ermm..cukup2..fokus2..


nota : sedang cuba mendapatkan idea2 genius..en einstein..boleh x pnjam otak???..kite tukar yer..

9 comments:

  1. Hahaha.Kalo aku mesti nak online FB sambil bce jurnal.Rasa tak lengkap baca jurnal kalo tak online FB.

    ReplyDelete
  2. Boleh nk bg pinjam hotak i.. tp for sure lg tewuk dr hotak u.. so stick with ur brain jela erk.. ngeee~~

    ReplyDelete
  3. aipp..leni mu mslh nk kruskn bdn ke..dlu mslh nk gmukkan bdn ak rse..haishh

    ReplyDelete
  4. razi-owh..aku juga ade habit sebegitu..tnpa fb hidup x bermakna..huhuhu

    lady dyla-sdg gne otak sendiri utk dpt idea bernas..hohoho

    intaq-hahhaha..bdn aku naik la..

    ReplyDelete
  5. kite sme farah...semngt berkobar2 nk cri mklumat...tp bile fb dbuke....hati xterthn godaan....hehehehhe...nway...tang mne yg dh berisi 2....???huhuhuh

    ReplyDelete
  6. lecka-fb ni mmg sangat ketagihh..huhuhu

    zanetti-itu istilah yg sesuai bt mse ni..hhuu

    ReplyDelete
  7. r0sak habis..sume gara2 fb..ish3..
    teng0k..org yg xdak FB nie rilek jer buat asaimen smbil g0yang kaki *keje b'jln lancar*
    haha..

    ReplyDelete
  8. pinky-hahhaha..goyang kaki jer?tgn x goyang..hikhikhik

    ReplyDelete