Thursday, June 03, 2010

merewang

td kuar jap g merewang ngan member2 aku,ana n shiro..kteorg g east cost mall..smpai je trus g kat panggung..usha2 cter then kteorg agreed nk tgk cter lagenda budak setan..wayang start kul 12.30pm..bg aku cter tu not bad la..quite ok even ader certain part a little bit boring n letih tunggu utk part seterusnyer..agak lmbt la jln ceriter die..yg pasti nk tunggu hbs tu mmg jenuh lar..dkt 2 jam cter tu..dh la sejuk dlm panggung tu,,aku ni mner la nk bwk sweater..tahan jer la walaupun kaki ngan tangan mmg dh sejuk gler.agak2 bler lmpu mcm nk bukak jer aku trus luar..x thn dow..

utk filem ni aku bg 3 bintang jer la..di galakkan untuk g tgk..kllu g tgk tu bwk la tisu byk2..sbb ade part konon2 touching..tp aku x tertouching pun.hati dah kering gamaknyer..then, ade part yg tetiber lisa berubah wajah tp suara tetap sme jer..sbbnyer??tgk sndirih..bru suspen sket n excited jer nk tgk..huhuhu.



farid kamil hencem, lisa comel, que haidar kejam..hahhahah

1 comment: