Saturday, August 07, 2010

kalau betull

pagi tadi tgh duk nyenyak tido tetibe hp aku brbnyi..bkn la ader org call..tp nk bg tau msj masuk jer..hhihi..aku pun tgh duk mamai tuh bkak la tgk..aku agak si dia ni yg mnghntr sms sbb nk gtau slamat pg ker..suh bgn ker..tp rupanya bkn dia..org lain..nombor yg x dikenali n sgt la pnjg..pelik pun ader gak ngan no nih..

aku pun dgn x berperasaan bukak la..kalau betul apa yg aku baca n yg aku dapat nih drp sms tu..mmg la aku bakal jd orang kaya.sms ni berbunyi seperti ini :

simcard anda b'jaya memenangi RM30000.00
from COCA COLA
No siri : 772345
Sila call office : 017-894-7338

sender : (no name)
+6285250887497


kalau betul la mmg aku akan kaya utk beberapa bulan..n mmg konfem tiap2 hari aku akan bersopin..beli seme brg yang aku nk..
tp kim salam jer la..bukan boleh percaya seme ni..auta jer lebih..baik betul syarikat tuh nk labur rm30000 kat aku free2 jer..ni seme nk bg harapan palsu jer..nasib la aku ni bukan mata duitan..kikikiki..klu x mesti bulat2 jer percaya..hahhahahah..

ape2 pun klu u ollz dpt msj ni jgn layan...delete jer terus..xleh prcaya langsung..okkkk..

nota hujung: assignment dh makin bertimbun..tp buat mcm assignment xde..sesuka hati je kan..

3 comments:

  1. aku ajin dpt msg ni kiah..tp xthu la...dr 7-up kot..dok pon mirinda ke...madura ke..haha..xlogik langsung kan!

    ReplyDelete
  2. entah apa-apa le menang konon, baik hantar duit terus kan, saja aja scam ni..

    ReplyDelete
  3. intaq-tu la pasal..aku suke klu madura hntr..lain drp yg lain jer..huhuh

    sharinginfoz-betul2..baik hntr cek terus..

    ReplyDelete