Saturday, August 14, 2010

nk tekan, tertekan

sungguh aku tertekan bila kna buat research nih..
dan aku makin tertekan biler aku kna buat part literature review..
letih weh nk kna bace banyak jurnal, artikel n mende2 ilmiah yg lain..
aku rase dh mcm jd org yg berilmu tinggi jer..
tanyala aku ape saje yg berkaitan dgn internet radio mesti aku dapat jawab..ecece.okey aku tipu jer.tp betul la kan dh kna buat research berkaitan ngan internet radio mestilah kna bce seme reading yg ala2 kna mengena ngan seme tuh..jd aku tau la sket2..ngeee
sem nih aku banyak betul kna buat research..
dh la mcm nk mati jer rase bler time kna buat questionnaire..
mane x nyer setiap kali ader discussion utk buat solan2 kaji selidik ni akan amik mase dekat 3 jam lebih..setiap org ader pndgn berbeza..letih tau x nk susun seme soalan tuh..klu nk ikutkan hati rase nk drop jer seme subjek yg kna buat research tuh..tp klu drop pun kna amik lagi..
so at last redha n pasrah jer la..
skang aku tgh cuba mengikhlaskan diri utk buat literature review ok..mata pun dh ala2 nk tertutup..jap ag mmg kepala aku nih akn mendarat kat bantal la..

3 comments:

  1. alololo.tenang.takpe berjaya buat nanti seme tue

    ReplyDelete
  2. Nasib baik kau tak kena buat review.Kau tahu,kalau kau kena buat review pasal previous research boleh muntah darah macam kena santau dia punya nak membaca jurnal.Rasa macam nak terajang jer semua orang yang pegi kaji-kaji tue.

    ReplyDelete
  3. zanetti- yep..dgn pertolongan kamoo..

    razi-skang pun aku dh rase nk muntah darah..mata ku pun dh jd biru sbb byk sgt bce jurnl omputih..

    ReplyDelete