Monday, September 06, 2010

psst..psstt

psstt..psstt..aku dah sampai umah dgn gumbira sekali..oh ye..thanx kpada partner balik aku sbb tlg angkat beg yg mmg berat tuh,banjer sahur n tlg bukakkan bonet bas mase aku nk trun tuh..*bas ader bonet ker??*..ahhh..pape je la..anyway thanx yer en faiz..[sila jangan bersangka buruk ttg kami]

psstt..psstt..aku dah berbuka dgn family aku..seyes..sgt la heaven..mestila aku rase mcm tu sbb hmpir keseluruhan puase aku berbuka dgn sahabat2 aku yg tersyg jer..

psst..psstt..hari-hari dah x yah makan lauk yg sama jer n lauk yg beli kat kafe dah..skang dh bleh mkn lauk lain setiap hari..arini makan besssssssss...ketam masak merah..rase mcm makan kat hotel 18 bintang jer..hikhikhiik

psst..psstt..aku kna sedarkan diri yg skang ni mcm x sedar jer..bahawasanya aku ader assignment yg kna aku siapkan..mmg sgt damn..bler aku kna bwk balik assign balik..n sgt perit bler bnda alah tu nk kna hantr hari pertama kelas..sgt damn bukan??

psst..psstt..aku dh sopin rayer..aku sgt hepi bler kuar dr umah nk ke bandr..tp aku sgt rase mcm nk jerit bler blum masuk bandar lagi aku nmpk jalan sgt la jammed thp nk mati..ok..aku sgt la fhm skang bler aku rase seme org mcm aku jgk..sopin last minit...rase mcm nk muntah ok bler duk kt tmpat yg sme n kete x gerak2..

passtt..psstt..mak aku dh bg arahan utk kemas umah jap lagi..wlaupun aku tau umah aku x la teruk sgt..klu mntk aku bagi markah utk rumah yg paling bersedia sempena hari raya ni, sah2 la aku kan bg 8 per10 utk umah aku nih..huhuhu..ok fine..itu jwpn org malas nk kemas kan..

psst..pssstt..aku nk gtau slamat berpuasa utk ke 28 hari..

nota pssst..psstt : tak de aper pun sbnrnyer..

No comments:

Post a Comment