Thursday, November 04, 2010

study week yang mcm holiday week

sekarang ni minggu belajar@ study week..aku ni langsung x sentuh buku..balik umah aritu pun xbawak balik buku..bagus sangat kan..ayah aku pun dok bising jer sebab balik xbawak buku..aisehhh..bukannya x nak bawak balik..tapi malas nak memberatkan beg..bila balik usm, otak dah mula serabut..kalau kat umah tuh tenang jer..

ingatkan bila balik setardi la sangat..kononnya..padahal nota atas katil,kepala pun atas bantal jugak..pastu tertido..mmg normal la tu kan..tak normal la pulak kalau study x diiringi dengan perkara wajib tuh..orang lain dah khatam satu bab tapi aku duk khatam tido..orang lain belajar 4 jam , aku tido 4 jam..hehehhe..yang penting setardi gak sket..

sangat geram bila kawan2 aku kat u lain seme dah habis exam..apesal dorg habis cepat sangat..pdhl masuk belajar lebih kurang jer..pastu bila dah habis duk tulis kat fb dh habis exam..motif??ok2..nak salurkan kegembiraan kan..TAPI aku tertekan tgk korang dah habis azab pekse...aishhhhhhh...

pape pun aku tetap kna ambik exam..hadapi jer la dengan muka yang manis lagi menawan..huhuhu..anyway..GOOD LUCK EVERYBODY..especially U......

p/s: kena-mengena kan post aku nih dgn tajuk..

1 comment: