Wednesday, March 16, 2011

semangat.tabah.teguh.redha.pasrah.insaf.

yup..lima perkataan tu sangat penting sekarang..sebab??everything happen too fast..minggu ni la assignment nak kena hantar, minggu ni jugak ada program catat rekod malaysia dan minggu ni jugak emosi dan krisis yang berkaitan dengan jiwa, mental n raga nak berlaku..so terrible kan..semuanya tak stabil..aku ni dah la sifat sabar tu sangat kurang..nak melenting je kejenye..pastu mula la tak semangat nak buat segala bende.aku ni bila dah jiwa kronik and mula la pikir bukan-bukan,mula la rasa ada perasaan tersekat je kat rongga hati nih.nak lepas tak tau kat sapa..salah orang aku jugak yang merana..hohohoho..but rite now maybe a litle bit ok..and i can handle it for a while..

so bila semua  ni berada depan mata, aku rasa macam nak telan satu persatu dan kunyah sampai lumat.pastu telan macam tak de apa pun berlaku..hahhahah..satu imaginasi yang sangat tinggi kan..even i can't do it but i still have that imagination..kikiki..sebab tu la aku kena tabah dan cuba menginsafkan diri sebab suka sangat delay kerja..as a result..SERVE ME RIGHT..

lupa plak..minggu ni minggu puisi selama 72 jam tanpa henti..siapa yang berminat nak sumbangkan karya berkaitan sahabat boleh la bagi kat aku nih..or kalau interested untuk deklamasi pun boleh..sangat la di malukan eh di alukan..jom la sama-sama catat rekod..heeeee..oke la..till then..nitezzzz.

nota untuk sahabat-sahabat yang aku sayang sepenuh jiwa sejak dulu : sometimes when u think u are alone, actually u are not..there are a tonne of people care about u..please don't be too frust with what u had done..frankly speaking, u r great and please remember that u still have ur very close friends that u can rely on...

1 comment: