Thursday, May 19, 2011

rumah dan mimpi

first sekali..aku dah dekat seminggu berada di rumah..yes! i have to admit that duk rumah memang heaven gila..dah tak makan lauk yang sama, dah tak merayau-rayau kawasan yang sama dan paling penting tilam rumah memang TERBAIKKKK...

Kedua..memang tak masuk akal bila 'kau' setiap hari masuk mimpi aku..apa kes?? entah..aku pun  tak dapat nak kenal pasti kenapa..yang pasti setiap kali aku tido. 'kau' mesti ada dalam event mimpi aku tuh.. dan aku tau tu semua mainan tido..aku anggap macam tak ada apa-apa..boleh??hahahhaha..cukup!!..

Ketiga..minggu depan 23 Mei..dan aku akan mula berpraktikal di Petronas..yeah..aku memang langsung tak bersemangat dan tak eager langsung nak pergi sana..mungkin tempat ini bukan pilihan pertama aku..bila aku nak tukar, lecturer aku dah tak izinkan..so at last aku kena juga berpraktikal kat situ.. damn kan..aku dah boleh bayang yang aku akan mengalami tahap kebosanan paling tinggi..apa-apa pun aku kena TABAH...ecece..tabah la sangat..

p/s: cukup 3 perkara aku list kan..nanti aku update lagi..kepada semua budak masscom..happy Practical..BEST OF LUCK!!!

No comments:

Post a Comment