Wednesday, June 08, 2011

status facebook yang macam-macam

kadang-kadang aku rasa memang bagus kalau deactivated fb..sebabnya aku rasa macam jelak baca status yang aku rasa macam nak tunjuk hebat masing-masing..yeah..kadang-kadang aku pun dalam golongan tuh.tapi bila fikir-fikir balik, hak dorang kan..cakap lebih-lebih kang kontroversi pulak..suka hati laa..malas nak hurai panjang..

sekarang ni coursemate aku semua dalam mood berpraktikal..so severybody nak tulis kat fb apa yang dorang buat hari tu..handle macam-macam perkara...aku ok dengan tu..bangga pun ada..TAPI bila dah setiap hari engkau nak update tentang apa yang kau buat, apa yang kau hadapi dan segala lah, aku rasa macam mual.macam nak tunjuk kau je yang bagus antara semua.orang lain tak bagus..orang tak tanya pun ,cerita gak apa yang kau buat sepanjang hari tuh..WTH..tetiba terfikir apa motif sebenarnya nak beritahu semua tu..yeah..mungkin la nak kongsi secara positifnya..tapi aku ni kadang-kadang terfikir negatif gak..

yelaa..aku tak sehebat mereka-mereka yang selalu busy sehinggakan tak cukup rehat..tapi at least belajar tu yang penting..tak perlu nak heboh satu dunia..dan untuk minggu ni aku rasa aku mula di beri kepercayaan oleh company aku dan itu sudah buat aku cukup bersyukur..:)

note: UTM bersedia ok..hihihi..

No comments:

Post a Comment