Wednesday, October 20, 2010

cantik

20.10.2010=20102010

cantik kan tarikh ni..kalau jatuh ari sabtu atau ahad ni confirm ramai je guna tarikh ni utk kawin..mula-mula aku xperasan jugak..pastu bila fadilah bgtau baru la mata dgn minda aku terbuka luas..yela..sebelum nih mana la nk tengok seme2 nih..masa sekolah dulu alert la jugak..mana taknya setiap hari kena tulis tarikh dalam buku latihan kecik warna coklat yang muka surat ada 120 sekali ngan kulit tuh..huhu.skang ni memang x buat dah la kan.kalau nak tulis tarikh tuh mmg sgt bagus la..tu pun kadang2 igt kdg2 x je tarikh2 ni..kira bernasib baik la sape2 yg ada jam sekali ngan tarikh tuh..xyah dah bukak byk kali dompet sebab nk tgk kalendar..kalau teruk sgt dalam dompet pun xde kalendar..harapkan org je bg tau..lg teruk kan..aku ni kira ok la ader kalendar dlm dompet...tu pun dapat free jer..xkuasa aku nk g beli seme tuh..hohooo..btw..aku sebenarnya nk mark pasal tarikh ni jer..tetiba melalut ntah ape2..
oke lahh ...babaiii..

coretan si cantik : besok si cantik dan kawan2 si cantik akan jd warna biru..huhuhu


No comments:

Post a Comment