Monday, January 03, 2011

dua ribu sebelas=2011

hai dan assalamualaikum..

HAPPY NEW YEAR

rasanya belum terlambat lagi kot aku nak ucapkan selamat tahun baru 2011..baru sahaja beberapa hari kita melangkah ke alam 2011..moga-moga tahun ini membawa lebih banyak rezeki dan keberkatan kepada aku dan rakan-rakan blogger yang lain..

segala peristiwa yang berlaku tak kira gembira atau sedih semasa tahun 2010 kita jadikan sebagai satu pengalaman hidup yang boleh menjadikan kita lebih matang mungkin...dan ini untuk peringatan kepada diri aku sendiri jugak..huhu..yelah kan..aku ni dalam kad pengenalan tercatat umur 22 tahun tapi perangai macam budak-budak..huhu..harap-harap tahun ni boleh la jadi manusia yang konon-konon sesuai dengan umur..ngeeee..

dan bila setiap kali masuk tahun baru mesti berpusu-pusu orang yang nak buat azam baru..pastu siap beli diari tahun baru lagi..yang bekerjaya sket akan beli planner..yela kan..semangat baru katakan..huhuu..aku??harus lah ada jugak semua tu.tapi sekadar dalam otak je la..otak komputer kan..save je semua maklumat..bila sampai masa orang tanya mula la terkedu macam orang tak tau apa-apa..padah sebab gatal tak nak tulis semua tu.konon bajet otak macam einstein..hahahha..moral of the story..rajin-rajin la mencatat..:-)

so..aku harap segala macam azam dan semangat baru yang baru aku tanam dengan baja yang berkelas tinggi dan air yang sangat suci ni berjaya la hendaknya..huhuhuhu..owh..lupa plak..aku rasa macam happening je tempat shoutbox aku tu bila ramai je blogger lain datang menziarah..terima kasih yer..blog korang semua sangat nice dan banyak follower la..hikhikhik..mesti gelimat kan blog u ollz..ngehngehngeh..

oke la nanti aku tulis lagi..adios..




2 comments:

  1. Jom sama-sama berazam buatkan tahun ini lebih baik daripada tahun sebelum ini

    ReplyDelete
  2. wdj owner-ayuh kter berubah ke arah kebaikan

    ReplyDelete