Wednesday, May 04, 2011

asing.mengasing.terasing.

~google
serius aku sedang rasa terasing..yeah..terlebih perasaan mungkin..tapi kadang-kadang perasaan yang lebih ini perlu di ambil perhatian kerana ia mungkin boleh menjadi panduan untuk sesuatu keadaan yang kadang-kadang juga boleh buat aku untuk mengasingkan diri daripada semua perkara yang tak matang..

aku sedang belajar untuk faham kenapa orang yang tidak asing pada aku tetiba mahu mengasingkan diri daripada aku..pelik bukan..tapi itu la yang aku rasa.mungkin aku lihat dari mata kasar bukan mata hati..teruk kan..mungkin aku kena lebih banyak membaca untuk tahu melihat dengan mata hati...hopefully, ia bertentangan dengan apa yang aku rasa..:)

ok dah..cukup untuk entry malam yang suram ini..semoga esok Tuhan kurangkan rasa ini dan i can live my life dengan tenang..





No comments:

Post a Comment