Thursday, May 05, 2011

tolong jangan macam-macam !!

tolong jangan fikir atau andaikan sesuatu yang langsung aku tak jangkakan akan berlaku..
aku tak nak hilang orang-orang di sekeliling aku kerana andaian-andaian yang tak cerdik langsung tu..
kadang-kadang hipotesis yang berbagai ni boleh sebabkan yang dekat jadi jauh..sebab wujud prasangka yang entah apa-apa hingga keadaan menjadi rumit..jujur aku katakan, aku tak nak dengar semua yang bukan-bukan tu..biar la keadaan dulu dan sekarang ini kekal seperti sediakala.itupun aku sudah cukup bersyukur .kerana aku sayang segalanya..

ahha...SELAMAT HARI LAHIR kepada teman aku , NOOR FADHILAH ABDUL GHANI yang tidak pernah berpisah dengan aku hampir 5 tahun..semoga kehidupan kamu di rahmatiNya dan sentiasa berada dalam keadaan yang gembira..aku sayang kamu ketat-ketat tau..

nota yang penuh makna : tidak sabar mahu berkaraoke dengan sayang-sayang seperjuangan aku..love u all so much..

No comments:

Post a Comment