Monday, June 27, 2011

mohon sila bayar hutang anda

post ini sahaja aku khaskan untuk en.M.rasanya lebih sopan kalau aku gunakan pangkal huruf nama je kan..kalau guna nama penuh nanti ramai pula yang mengenali..

en. M , agaknya bila la kau nak bayar hutang aku yang dah dekat setahun kot pinjam..yeah,mungkin nilainya tak la sebanyak mana..tapi kalau di tambah tolak, dengan duit sebanyak tu aku dah boleh beli jeans dengan blouse.jadi  untuk tidak memanjangkan cerita lagi,aku mohon untuk kau jelaskan lah hutang tu yer.bank in lah dengan segera..kalau-kalau Allah bukakan hati kau baca blog aku nih, aku harap segera lah yer jelaskan hutang tersebut.

tolong bayar ya..aku dengar kau pun dah bekerja..jadi tak kan la tak mampu kan..so hopefully, aku akan dapat respon dalam masa terdekat nih..

1 comment:

  1. A pangkal huruf ;'timangannya
    yerk?

    ReplyDelete