Saturday, July 16, 2011

Tuhan itu memang adil

jujurnya..aku sudah mendapat balasannya..mungkin dulu aku tidak sedar atau mungkin pura-pura tidak sedar dengan apa yang aku kata atau buat..dan sekarang Tuhan bayar secara cash kepada aku..sungguh,aku tak pernah deny apa yang ramai manusia katakan tentang 'Allah sekarang ni bayar cash.semalam kita kata , hari ni kita kena'..cuma aku tak pernah hadapi sahaja dan anggap itu cuma mainan kata-kata..

tapi bila aku sedar tentang tu, aku mula cuba muhasabah..dan sedang berusaha untuk handle masalah itu..doakan semoga aku kuat dengan ujian ini..aku dah mulakan langkah pertama.aku mohon agar langkah yang aku ambil ini tidak mencacatkan hubungan sesama manusia..biar la ia kekal dalam keadaan baik tanpa bermasam muka atau tidak bertegur sapa di hujungmya..aminn...

p/s: mohon untuk terus teguh dengan pendirian...

No comments:

Post a Comment