Tuesday, September 20, 2011

buku baru

yeah..dah lama tutup blog ni.kononnya nak ubah apa yang patut..at last, tak terbuat pun..bukan takde masa tapi rasa malas tu kuat sangat sampai blog pun jadi macam tak terurus..heh!

ok.new sem dah bermula dan aku berada di final year and insyaAllah tahun depan grad..bila flash back balik masa mula masuk dulu rasa macam sekejap dah..pejam celik dah nak tamat belajar..tapi aku pasti perjalanan nak sampai ke tahap tamat tu memang sangat banyak cubaan dan dugaan tak kira dari segi belajar, kawan, atau perasaan sendiri..tak perlu di nafikan sebab benda tu realiti kot..

owh..tentang praktikal juga, aku rasa aku dah belajar banyak benda kat company tuh..dari segi handle emosi sampai la handle manusia yang macam-macam ragam and karenah..terima kasih jugak untuk company tersebut yang bagi peluang kerja untuk aku selama 2 bulan yang membolehkan aku kenal lagi ramai manusia yang unpredictable..tapi frankly speaking aku happy berada selama 4 bulan di company tuh..

semoga untuk tahun yang terakhir berada di bumi penang ni, aku akan terus menjadi lebih matang..:)

p/s:  aku suka status facebook Kak Diana Ishak (Green Apple blog) : jangan gatal bagi harapan kalau ko sendiri tak mampu nak commit : seriously agree 150%

1 comment:

  1. wahhh..bgs2..new..new buku..new hope for future kan.

    ReplyDelete